Daisypath Wedding tickers

Tuesday, July 7, 2009

BosanNYE..

Bosannye duk umah ni..abis je keje terus balik apartment..duk kt genting takde per nak wat..
Papa plak bz jer..maklum la skg ni genting bz sgt..nak tukar name..dulu resort world bhd tp skg tukar genting malaysia berhad,so die bz la wt logo,poster n byk bende nak adjust balik..takde mase nk layan aku. hari2 kene ot.
tapi tak kaye2..(pa jgn marah k!)
Td kat bank pun customer pun tak ramai..kite org bersembang jer..story zaman sekolah dulu..memacam citer kuar..sweet jugak bilek ingat zaman belajar dulu..huh..nyesal tak belajar rajin-rajin..skg keje makan gaji jer..bila lar nk kaye.hari-hari kire duit customer je,kalau duit sendiri takpe gak!!
cite pasal kaye,td pas balancing kat bank sementara tunggu 5.45 time nak blk kiteorg makan roti ngn home made kaya..sedap zue bakarkan...jd old town cafe plak kt bank...if dato nazir tau staff cimb macam ni gaye nye..sah die x amik keje..."i will show u the door"ayat dato nazir..betul ker??
Nak story per lg ek..aku tersangat la bosan sebenarnye,bile la kawan2 aku nk naik genting melawat aku..dah dua tahun duk sini sekali pun dieorg xnok pernah dtg.

onniey,bed,fad N lelain...korang xnak dtg sini ker??meh la dtg sini..best sejuk..

**time ni dah kul 11 tp cust br 11 org jer**

**suasane bank yg xde customer**



**sempat posing lagi**



**inilah home made kaya,sedap tau!! thanks fida nanti bw lg**

2 comments:

  1. x tau ar bile nk naik genting..nti aku plan aku bg tau ko ek..hehe sedap roti bakar..

    ReplyDelete
  2. ~ meh amik aku aku nek la genting tuh...hu3...

    ReplyDelete