Daisypath Wedding tickers

Monday, July 13, 2009

Cerita Brownies & Kek coklat

Last weekend hr tu,pas abis training dr bangi terus shoot g jalan tar ngn amy..lame gile kt semua house..cr barang hantaran x abis2 lg.rambang mate..geram tgk reben yg cantik2.byk aku borong.. Pas abis shopping sakan aku pun blk ke rumah..teringin sgt nk wat brownies..so brg2 aku dh siap beli hr jumaat ptg,bermula la episod membuat brownies..setelah semua bahan di adun aku pun membakar..last sekali aku nk wat topping die,tp coklat yg aku cair kn terhangus la plak... coklat masakan dh abis so aku gune jugak la yg hangus tu..nasib tak bp rase hangus..x puas hati ngn brownies yg dibuat..aku terfikir plak nk buat kek coklat.aku suh adik aku g beli coklat kt carefour plak..aku pun membuat adunan kek..nasib kek jd walaupun aku xberapa puas hati...td bw kat opis bgtau kt dieorg brownies x bp jd n xsedap..tp lepas dieorg makan,dieorg ckp ok jer..aku jer yg rase tak jd..ingat nk buat surprise kat papa..tp x jd memikirkn tkt die ckp xsedap..bg kawan2 jer mkn.. Aku memang semangat kalau bab masak memasak..cume kurang mahir lg dlm bab masakan..kene byk belajar lg..so pada semua kawan2 kalau ade resipi yg menarik untuk di kongsi bersama..sila la berkongsi...aku sgt suke!!!


**bancuhan coklat n butter tuk brownies**


**adunan kek coklat**


**brownies yg tlh siap**

1 comment: