Daisypath Wedding tickers

Monday, July 6, 2009

Saje jer..

huh..tetibe je nak create blog ni..terpengaruh ngn murni saleh..dh la tak reti,hentam koromo jer..
tengok semua org ade blog,aku pun nak wat gak..ketinggalan betul aku ni.. tapi aku takla nak berlebih dari org..nanti oniey ckp aku nk berlebih dr die plak... mcm statement kt blog die
(manusia ooo manusia)"Manusia nih ade mcm² prangai…Itu la ini la…Kadang² menyakitkan hati,menyakitkan mata memandang…Tp lagi sakit ati yang menanggung nih… Xlarat nak ngadap prangai yg xleh org BERLEBIH dr kite…Ape korang nak wat if korang ngadap org cam2???"
soalan ko tu aku pun tak tau nk jawab,bawa bersabar ek... aku pun create blog ni juz for fun..

3 comments:

  1. atie dah ade blog..ape lagi tiap2 ari updated tau..amek gambo kat genting tu..leh tumpang skit..

    ReplyDelete
  2. welcome to d club babe..welcome...

    ReplyDelete
  3. WAWAWA...
    Menyahut cabaran aku nih...
    Nape ko pon xleh tgk org lebey ker??
    Huahuahua..
    Adakah anda terasa??

    ReplyDelete